Γλυκά να 'ναι τα όνειρα σας, μαγικά και καλοταξιδεμένα...
Ελάτε μαζί να περπατήσουμε στη γειτονιά αυτή, στα όνειρα που κανένας δεν μπορεί να μας στερήσει,
εκεί όπου όλα είναι δυνατό να συμβούν..
Κλείστε τα μάτια σας, λοιπόν, και πάμε να ονειρευτούμε μαζί....

Από το Blogger.

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Πάει καιρός...

  Πάει καιρός...

     Έχω τόσο πολύ καιρό να γράψω που ομολογώ πώς δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο δύσκολο να ξεκινήσω. Πόσος καιρός αλήθεια; Τώρα που το σκέφτομαι πρέπει να είναι ένας χρόνος σχεδόν που  πέρασε από την τελευταία φορά. Πολύ κακό αυτό. Δεν έπρεπε να το αφήσω τόσο. Όχι, ότι δεν ήθελα απλά, δεν μου έβγαιναν οι λέξεις. Δεν μπορούσα να γράψω, παρ'όλο που είχα τόσα πολλά να βγάλω από μέσα μου, τόσα έντονα συναισθήματα και σκέψεις, που με έπνιγαν αρκετές φορές..Μπορεί να πέρασε αρκετό διάστημα, ήρθε, όμως η ώρα για να ξαναγυρίσω στην αγαπημένη μου συγγραφή που μου έλειψε τόσο πολύ..!
   Βλέπετε στη ζωή συμβαίνουν κάποια γεγονότα που μπορεί να μας κάνουν να δούμε τα πράγματα που ξέραμε έως τώρα κάπως διαφορετικά. Με μιαν άλλη ματιά. Η χρονιά που πέρασε ήταν πολύ περίεργη, όμορφη, δυσάρεστη και αποκαλυπτική για εμένα. Ανακάλυψα πώς το να αναλώνεσαι σε λάθος άτομα δεν είναι σωστό και πώς αυτοί που δεν αξίζουν να είναι δίπλα σου κάποια στιγμή θα φύγουν για να πάρουν τη θέση τους εκείνοι που πραγματικά την αξίζουν.  Μέσα σε αυτή την χρονιά έχασα μια φίλη που πίστευα πώς ήταν αληθινή..! Έχασα κάποιον που ποτέ στην πραγματικότητα δεν είχα..Απλά πίστεψα πώς θα μπορούσα να έχω..Μεγάλη διαφορά! Το τί πιστεύεις εσύ και το τι θέλεις σε σχέση με αυτό που πιστεύουν οι άλλοι και θέλουν! Αν και αργά, το ανακάλυψα κι αυτό στην πορεία.Μπορεί βέβαια να πέρασαν δύο χρόνια έτσι στον αέρα όμως ότι κι αν έγινε σημασία έχει πώς ανακάλυψα πολλά πράγματα για εμένα, για τον εαυτό μου, και δεν μετανιώνω γιατί ακόμη κι αν η ιστορία δεν είχε happy end εγώ πέρασα και όμορφες στιγμές μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια.
  Τί είναι ο έρωτας;! Αυτό το πιο περίεργο και παράξενο πράγμα σε τούτο τον κόσμο..Ερωτεύεσαι, γελάς, πονάς κι εκεί που πιστεύεις πώς  δεν θα ερωτευθείς ξανά έρχεται και σου τρυπάει και πάλι την καρδιά. Μυστήρια πράγματα δεν συμφωνείτε κι εσείς; Τέλος πάντων, ας αφήσω αυτόν τον φτερωτό Θεό προς το παρόν στην ησυχία του. Λοιπόν, τι σας έλεγα; Α, ναι, για την χρονιά που πέρασε.. Έγιναν πολλά μυστήρια πράγματα που λέτε κάποια ήταν καλά και κάποια άλλα μου άφησαν μια πολύ πικρή γεύση στο στόμα. Το πιο σημαντικό, όμως, απ' όλα αυτά ήταν ότι μετά από πέντε δουλειές που άλλαξα (μία σε κάθε χρόνο)  κατέληξα να βρω την πιο καλή απ' όλες! Αυτό είναι που λένε αν έχεις τύχη διάβαινε και ριζικό περπάτα.  Αλλά, όλα κι όλα μπορεί να ήμουν τυχερή, όμως, το άξιζα! Τυχερή αναφέρομαι στο ότι στην εποχή μας είναι πολύ δύσκολο πλέον να βρεις μια καλή δουλειά και μάλιστα πάνω στο αντικείμενο των σπουδών σου.Ότι κι αν πέρασα, όμως, σημασία έχει πως οι κόποι μου ανταμείφθηκαν τελικά και πραγματικά είμαι πολύ περήφανη για αυτό! Στις προηγούμενες δουλειές που έκανα και ειδικά στην τελευταία οι εργασιακές συνθήκες ήταν δύσκολες ειδικά για μία κοπέλα. Τα κατάφερα, όμως, πίστεψα σε εμένα και στις δυνατότητες μου και τώρα πλέον μπορώ να πω ότι είμαι πολύ καλά.
  Στη ζωή κάποια μονοπάτια κλείνουν για να ανοίξουν κάποια  άλλα που θα μας οδηγήσουν σε κάτι καλύτερο από αυτό που είχαμε έως τώρα. Ακόμη κι αν τότε δεν το πίστευα  πλέον το πιστεύω.  Για όλους μας υπάρχει το καλύτερο, αυτό που μας αξίζει πραγματικά, κι είναι εκεί στην γωνία του δρόμου το καινούργιο μονοπάτι που θα μας οδηγήσει στο σωστό δρόμο.. Αρκεί να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και την ακοή μας σε επαγρύπνηση! Γιατί αν το προσπεράσουμε ίσως να μην μας δοθεί γρήγορα η δεύτερη ευκαιρία για να το ξαναβρούμε..!Να ελπίζετε και να αισιοδοξείτε πάντα για το καλύτερο για αυτό που σας αξίζει και να είστε σίγουροι πώς μια μέρα θα το πετύχετε!!!!Γιατί όλοι μας αξίζουμε το καλύτερο και δεν πρέπει να αφήνουμε τίποτα και κανέναν να μας κάνει να πιστεύουμε στο αντίθετο!
   Εύχομαι να έχετε μία πολύ καλή, όμορφη και δημιουργική χρονιά πάνω απ' όλα με υγεία και πολύ αγάπη!!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Template by:
Free Blog Templates