Γλυκά να 'ναι τα όνειρα σας, μαγικά και καλοταξιδεμένα...
Ελάτε μαζί να περπατήσουμε στη γειτονιά αυτή, στα όνειρα που κανένας δεν μπορεί να μας στερήσει,
εκεί όπου όλα είναι δυνατό να συμβούν..
Κλείστε τα μάτια σας, λοιπόν, και πάμε να ονειρευτούμε μαζί....

Από το Blogger.

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Τίποτα δεν είναι δεδομένο

Μέχρι χθες πήγαινα στη δουλειά μου, μέχρι χθες καλημέριζα τους συναδέλφους μου, μέχρι χθες χαμογελούσα στους ανθρώπους που περίμεναν μπροστά στο ταμείο για να τους εξυπηρετήσω.Με κάποιους από αυτούς είχαμε αναπτύξει μία ιδιαίτερη σχέση, μία συμπάθεια φιλική.Ερχόντουσαν κάθε πρωί μετο χαμόγελο στα χείλη και με καλημέριζαν.Τους ένιωθα τόσο κοντά μου. Υπήρχαν βέβαια κι εκείνοι που ήταν ανυπόμονοι, που δεν έλεγαν ούτε το καλημέρα, με τα μούτρα τους ξινισμένα, σοβαρά, έδιναν απλώς την εντολή τους κι εγώ την εκτελούσα. Όμως,χαμογελούσα όπως και να είχε, σε όλους! Δεν στοιχίζει τίποτα ένα χαμόγελο, δεν κοστίζει.Βγαίνει μέσα απο την ψυχή. Όλοι έχουμε τις εγνοιες μας όλοι έχουμε τα προβλήματα μας ,τα άγχη, τους καημούς μας..Όμως, δεν αισθάνεστε όμορφα όταν κάποιος σας χαμογελάει, όταν κάποιος σας ρωτάει πώς είστε; Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να του ανταποδώσετε κι εσείς το χαμόγελό σας και θα δείτε πώς θα φτιάξει εκείνη την ώρα η πεσμένη διάθεσή σας!

Τώρα βέβαια δεν πηγαίνω πια στην δουλειά μου, και η αλήθεια είναι πώς νιώθω ένα κενό, βαθιά, μέσα στην ψυχή μου.Δυστυχώς, η σύμβαση μου δεν ανανεώθηκε λόγω του ότι η κατάσταση όπως μου είπαν είναι δύσκολη και κάνουν περικοπές... Τώρα πρέπει να ψάξω πάλι για μία καινούργια δουλειά.Να ξανακάνω πάλι τα χαρτιά μου για την ανεργία.Γιατί σε αυτή τη ζωή τίποτα δεν είναι δεδομένο, όλα μπορούν να αλλάξουν από τη μια μέρα στην άλλη.Εκεί που έχεις εφυσυχαστεί και είσαι έτοιμος να δώσεις άλλες προτεραιότητες στη ζωή σου έτοιμος να κοιτάξεις μπροστά τότε κάποιοι άλλοι αποφασίζουν για σένα και σου αλλάζουν πάλι τη ζωή.Και έρχονται όλα μπουμερανγκ.Όμως, κάθε εμπόδιο για καλό δεν λένε;Έτσι είναι η ζωή γεμάτη ανατροπές, με πολλά σκαμπανεβάσματα, φτάνει να έχεις τη δύναμη και τη θέληση να κοιτάς μπροστά και όχι πίσω..!

2 σχόλια:

next_day είπε...

Με τέτοια αισιοδοξία, είμαι σίγουρη ότι όλα θα φτιάξουν! Το πόσο σύντομα δεν το ξέρω, αλλά φαίνεται ότι τουλάχιστον είναι σίγουρο!

Χαμόγελο λοιπόν, που δεν κοστίζει τίποτα και όμως προσφέρει τόσα πολλά!

Φιλί Διαμαντένιο!

TurTLE είπε...

Σ'ευχαριστώ καλή μου :-)

Πιστεύω κι εγώ πώς θα φτιάξουν σύντομα..

Φιλιά!

Δημοσίευση σχολίου

Template by:
Free Blog Templates